Jump to content
Sign in to follow this  
DrPolitica

Remove Kik Boss cuando lo ataca

Recommended Posts

src Cliente/Gamelib/ActorInstanceBattle.cpp

Buscar:

Quote

void CActorInstance::__HitGreate(CActorInstance& rVictim)
{

Agregar abajo:

Quote

    if (IS_HUGE_RACE(rVictim.GetRace()))
    {
        return;
    }

Una pequeña contribución a la comunidad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este cambio de código lo que hace es que a ti no te empujen los jefes, pero si buscan la linea que voy a dejar abajo ahí ustedes agregan 1 a 1 los jefes que no podrás empujar al tu atacarlos, por ejemplo normalmente viene el dragón beran y yo agregue el jefe orco para testear, probado por mi ya no empujas al jefe que agregues en cada case.

Esto se busca en el mismo ActorInstanceBattle.cpp

bool IS_HUGE_RACE(unsigned int vnum)
{
	switch (vnum)
	{
	case 691: // Jefe Orco
	case 2493: // Beran
		return true;
	}
	return false;
}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...