Jump to content
  • 0

Sistema de Puntos Múltiples de Status y Skills


Marcos Pinheiro

Question

Buenas tardes...
He encontrado parte de ese sistema y he logrado implementar para el estado perfectamente.

	def __OnClickStatusPlusButton(self, statusKey):
		try:
			statusPlusPoint=player.GetStatus(player.STAT)
			if statusPlusPoint > 4:
				self.ChooseCountPlusStat(statusKey)
			else:
				statusPlusCommand=self.statusPlusCommandDict[statusKey]
				net.SendChatPacket(statusPlusCommand)

		except KeyError, msg:
			dbg.TraceError("CharacterWindow.__OnClickStatusPlusButton KeyError: %s", msg)

En el tutorial dice para hacer lo mismo para las skills.
En el caso de que no se encuentre la función en la que tengo que editar también para el sistema para skills.
¿Alguien me podría decir cuál sería el def __ de las habilidades que tengo que editar para agregar el sistema a las habilidades?
Gracias a todos

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...