ALEXANDER2020 Publicado 29 de Noviembre del 2018 Reportar Compartir Publicado 29 de Noviembre del 2018 Hola dejo todo Original de tal forma no dañar el idioma o cualquier cosas que pueda darte error saludos Recuerda el MEGUSTA AnyShop insert: Serverside : 1. Quest dizininize gidin . 2 Orada anyshop.quest a ekler . 3 quest_list / locale_list'in Quest'ini ekler. . Bir yerde 4 navicat anyshop.sql gerçekleştirin (sorgu) . 5 Görevler yeniden yüklenir ve ardından Sunucu İstemcisi: Yeniden başlatılır . *** Sonra uianyshop.py ve anyshop klasör kapmaklarını kök klasörüne alırsınız. Şimdi onu takip eden talimatlar. ConstInfo.py onun constInfo.py açar ve ekleyen aşağıdaki kodu ekleyin.ANYSHOP_CONFIG = {"INDEX": 0, "CMD": "", "GUI": "MONEY": {}, "SHOPNAMEN": {}, "SHOPS": {}, "KATEGORİLER": {}, "ANGEBOTE": [], "MEISTGEKAUFT": []}game.py Aşağıdaki kodu kullanarak açmak ve kapatmak için:constInfo.ANYSHOP_CONFIG [ "GUI"]. Açık ()Yapılandırmaları Düzenle Tabloları Görüntü Ekle Görüntülerini Göster: uianyshop.py dosyasında üstte bir liste bulunur: IMAGE_SLIDE_SHOW İçinde görüntülerin yollarını sırayla görüntülenebilir olarak ekleyebilirsiniz. Klasör resim gösterisinde 2 adet örnek bulacaksınız, böylece size resim boyutu. biliyorum : sohbet Hata 1-3 mesajlar iptal olması, kategori ve doğru olmak dükkana dükkanda 1. En az bir öğe. . 2 dükkan masası yanlış dolduruldu. . 3 dükkan tablo kayıtlı coins_column sütun account.account içinde mevcut değil! Hata / howto / Open Spoiler Nasıl bir betik F7'yi açmalısınız GUI'mden birinin onun F7'ime nasıl uyduğunu göstereceğim. Farklı işlev isimleri için aldığınız en iyi şey , şimdi sadece bir yoldan görüyorum, çünkü çok uzun sürüyor. Başlayalım: game.py'unuzu açın ve aşağıdakileri arayın: Kod: onPressKeyDict [app.DIK_F4] = lambda: self .__ PressQuickSlot (7)Bunun altında şimdi aşağıdakileri ekler: Kod:onPressKeyDict [uygulama. DIK_F7] = lambda: kendini. __guinameOPEN () # seçtiğiniz işlevin adıSon olarak, en az değil, game.py sonuna gelin ve şunları eklersiniz: Kod:def __guinameOPEN (self): # seçtiğiniz işlev adı kendi kendine. Rulet GUI için sağlanan, tabii ki () #, tabii ki, kullanılan kodNasıl bir GUI Quest Dialog tarafından açmak için Önkoşul: GUI için HowTo yapıldı. Şimdi GUI'mden birini nasıl bir arayışa açacağımı göstereceğim. Farklı işlev isimleri için aldığınız en iyi şey, şimdi sadece bir yoldan görüyorum, çünkü çok uzun sürüyor. Başlayalım: game.py'unuzu açın ve aşağıdakileri arayın: Kod: def __ServerCommand_Build (kendi kendine):Bu fonksiyonda, diğer satırda olduğu gibi, aşağıdakiler de eklenir, burada önemli olan her GUI için farklı, benzersiz bir isim almanızdır! Şimdi benim için "OpenRouletteGui" diyorum. Kendinize ait bir guinameOpen işlevinin olduğu gibi henüz var olmamışsınız. Kod:"OpenRouletteGui": kendini. __guinameOPEN, # Seçtiğiniz işlevin adıSon olarak, en az değil, game.py sonuna gelin ve şunları eklersiniz: Kod:def __guinameOPEN (kendi kendine):. # seçtiğiniz işlevin adı kendiliğinden. Rulet Open () # tabiki GUI için sağlanan kodu kullanınŞimdi Sunucu Tarafı Bölümüne geliyoruz. DC bir arayışı takip eder, bir cmdchat ("OpenRouletteGui") 'dir. Bu "OpenRoulleteGui", daha önce kodda kullandığımız budur, tabii ki sizden birini tasarlamışsınız! Tekrar tekrar birden fazla GUI için onun arayışı kullanmak gerekir, onlar da QUEST adının arayışı için çağrılmaya çağırdı orada bir ara vergegebenen Quest adını kullanmaya başlıyor. GUINAMEopen gibi en iyi şey. Quest'i görev dosyası olarak kaydedin ve adı locale_list / quest_list dizinine yazın. Ardından Görev'i yeniden yükleyin.Kod:Roulette Open başlasın - GUINAMEopen'inizde değişiklik yapın! devlet başlangıç ne zaman 9012.chat. "Drachenroulett penceresi" başlar - NPC'lerin vnum ve metni! say_title (mob_name (npc. get_race ()) .. ":") - (") " ("Evet", "Hayır") == 2 seçerseniz (" GUI açılmasını ister misiniz?" deyin ) end cmdchat ("OpenRoulleteGui") - Bu, "" standında servercommand_build içinde adıdır! uç uç uçGiriş penceresi:Sorun: İçinde bir giriş bulunan bir pencere belirir. Hata Mesajı / Ekran Görüntüsü: Çözüm:Oyunun hemen altında. Kod: OpenQuestWindow (kendi kendine, cilt, idx):daha sonra Kod: def __ServerCommand_Build (kendi kendine): Aşağıdakileri ekleyin: Kod: "getinputbegin": self .__ Inputget1, "getinputend": self .__ Inputget2, Game.py'nin sonundaki iki işlev: Kod: def __Inputget1 (self): constInfo.INPUT_IGNORE = 1 def __Inputget2 (self): constInfo.INPUT_IGNORE = 0 Ve constInfo.py'de Kod: INPUT_IGNORE = 0 uiquest.py dosyasını açın ve arayın Kod: def __init __ (öz, cilt, idx): ve doğrudan işlev adının altında aşağıdaki kodu girin: Kod: ithalat constInfo eğer constInfo.INPUT_IGNORE == 1: dönüş Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación. Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación. Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación. linkk Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación. Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación. llollo300, kirito31, Markus Sandau y 15 mas reacciono a esto 15 1 1 1 Citar Enlace para comentar Compartir en otros sitios Mas opciones de compartir...
Mensajes recomendados
Unirse a la conversación
Puedes publicar ahora y registrarte más tarde. Si tienes una cuenta, regístrate para publicar con su cuenta.