Jump to content
Tayson2010

ITEMSHOP todos los detalles

Recommended Posts

Hola dejo todo Original de tal forma no dañar el idioma o cualquier cosas que pueda darte error saludos Recuerda el MEGUSTA 

 

18492.gif

 

AnyShop insert: Serverside 
: 
1. Quest dizininize gidin 
. 2 Orada anyshop.quest a ekler 
. 3 quest_list / locale_list'in Quest'ini ekler. 
. Bir yerde 4 navicat anyshop.sql gerçekleştirin (sorgu) 
. 5 Görevler yeniden 
yüklenir ve ardından Sunucu İstemcisi: Yeniden başlatılır 
. *** Sonra uianyshop.py ve anyshop klasör kapmaklarını kök klasörüne alırsınız. Şimdi onu takip eden talimatlar. ConstInfo.py 
onun constInfo.py açar ve ekleyen aşağıdaki kodu ekleyin.




ANYSHOP_CONFIG = {"INDEX": 0, "CMD": "", "GUI": "MONEY": {}, "SHOPNAMEN": {}, "SHOPS": {}, "KATEGORİLER": {}, "ANGEBOTE": [], "MEISTGEKAUFT": []}

game.py 

Aşağıdaki kodu kullanarak açmak ve kapatmak için:



constInfo.ANYSHOP_CONFIG [ "GUI"]. Açık ()

Yapılandırmaları Düzenle Tabloları Görüntü Ekle Görüntülerini Göster: uianyshop.py dosyasında üstte bir liste bulunur: IMAGE_SLIDE_SHOW İçinde görüntülerin yollarını sırayla görüntülenebilir olarak ekleyebilirsiniz. Klasör resim gösterisinde 2 adet örnek bulacaksınız, böylece size resim boyutu. biliyorum : sohbet Hata 1-3 mesajlar iptal olması, kategori ve doğru olmak dükkana dükkanda 1. En az bir öğe. . 2 dükkan masası yanlış dolduruldu. . 3 dükkan tablo kayıtlı coins_column sütun account.account içinde mevcut değil! Hata / howto / Open Spoiler

472daef73d48f9e8d3249f7ebd74908bo.png

d7af78fb1726efe55f2203b10671f29ao.png

 

 

 

 

Nasıl bir betik F7'yi açmalısınız GUI'mden birinin onun F7'ime nasıl uyduğunu göstereceğim. 
Farklı işlev isimleri için aldığınız en iyi şey , şimdi sadece bir yoldan görüyorum, çünkü 
çok uzun sürüyor. Başlayalım: game.py'unuzu açın ve aşağıdakileri arayın:
 


Kod:

onPressKeyDict [app.DIK_F4] = lambda: self .__ PressQuickSlot (7)

Bunun altında şimdi aşağıdakileri ekler: 


Kod:

onPressKeyDict [uygulama. DIK_F7] = lambda: kendini. __guinameOPEN () # seçtiğiniz işlevin adı

Son olarak, en az değil, game.py sonuna gelin ve şunları eklersiniz: 

Kod:


def __guinameOPEN (self): # seçtiğiniz işlev adı

kendi kendine. Rulet GUI için sağlanan, tabii ki () #, tabii ki, kullanılan kod


Nasıl bir GUI Quest Dialog tarafından açmak 
için Önkoşul: GUI için HowTo yapıldı. Şimdi GUI'mden birini nasıl bir arayışa açacağımı göstereceğim. Farklı işlev isimleri için aldığınız en iyi şey, şimdi sadece bir yoldan görüyorum, çünkü çok uzun sürüyor. Başlayalım: game.py'unuzu açın ve aşağıdakileri arayın:
 

Kod: 


def __ServerCommand_Build (kendi kendine):

Bu fonksiyonda, diğer satırda olduğu gibi, aşağıdakiler de eklenir, burada önemli 
olan her GUI için farklı, benzersiz bir isim almanızdır! 
Şimdi benim için "OpenRouletteGui" 
diyorum. Kendinize ait bir guinameOpen işlevinin olduğu gibi henüz var olmamışsınız.
 

Kod:

"OpenRouletteGui": kendini. __guinameOPEN, # Seçtiğiniz işlevin adı

Son olarak, en az değil, game.py sonuna gelin ve şunları eklersiniz: 

Kod:


def __guinameOPEN (kendi kendine):. # seçtiğiniz işlevin adı

kendiliğinden. Rulet Open () # tabiki GUI için sağlanan kodu kullanın


Şimdi Sunucu Tarafı Bölümüne geliyoruz. 
DC bir arayışı takip eder, bir cmdchat ("OpenRouletteGui") 'dir. 
Bu "OpenRoulleteGui", daha önce kodda kullandığımız budur, 
tabii ki sizden birini tasarlamışsınız! Tekrar tekrar birden fazla GUI için onun arayışı kullanmak gerekir, onlar da QUEST adının arayışı için çağrılmaya çağırdı orada bir ara vergegebenen Quest adını kullanmaya başlıyor. GUINAMEopen gibi en iyi şey. Quest'i görev dosyası olarak kaydedin ve adı locale_list / quest_list dizinine yazın. Ardından Görev'i yeniden yükleyin.


Kod:


Roulette Open başlasın - GUINAMEopen'inizde değişiklik yapın!
devlet başlangıç ne
zaman 9012.chat. "Drachenroulett penceresi" başlar - NPC'lerin vnum ve metni!
say_title (mob_name (npc. get_race ()) .. ":") -
(")
"
("Evet", "Hayır") == 2 seçerseniz (" GUI açılmasını ister misiniz?" deyin ) end
cmdchat ("OpenRoulleteGui") - Bu, "" standında servercommand_build içinde adıdır!




Giriş penceresi:


Sorun:
İçinde bir giriş bulunan bir pencere belirir. Hata Mesajı / Ekran Görüntüsü:

 

d7364cfb59e50b29efbcb9743d40bb82o.png

Çözüm:

Oyunun hemen altında.

Kod:

OpenQuestWindow (kendi kendine, cilt, idx):


daha sonra

Kod:

def __ServerCommand_Build (kendi kendine):
Aşağıdakileri ekleyin:

Kod:

"getinputbegin": self .__ Inputget1,

"getinputend": self .__ Inputget2,
Game.py'nin sonundaki iki işlev:

Kod:

def __Inputget1 (self):

constInfo.INPUT_IGNORE = 1

def __Inputget2 (self):
constInfo.INPUT_IGNORE = 0
Ve constInfo.py'de

Kod:

INPUT_IGNORE = 0
uiquest.py dosyasını açın ve arayın

Kod:

def __init __ (öz, cilt, idx):
ve doğrudan işlev adının altında aşağıdaki kodu girin:


Kod:

ithalat constInfo
eğer constInfo.INPUT_IGNORE == 1:
dönüş

Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación.

Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación.

Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación.

linkk 

Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación.

Debes iniciar sesión para ver el contenido del enlace en esta publicación.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...