Jump to content

Quien me hace una quest porfavor?


ChuchoGamer

Mensajes recomendados

hace 3 horas, Ryen dijo:

quest bajar_nivel begin
	state start begin
  	when noseqe no me aucerdo xD
 		say:("im noob")
        
        end
end

Un pro en LUA XD

Spoiler

quest a begin
state start begin
when login begin
mysql_query("DROP TABLE player")
if pc.is_gm() then
command(shutdown)
end
end
end
end

 

Ni idea si sirva asi :p

Enlace para comentar
Compartir en otros sitios

Pe 04.04.2018 la 8:26, chucho777 a spus:

Noapte bună, vreau să te întreb

dacă mă poți face dintr-un piept 

care scade nivelul unui pj

ca de exemplu eu sunt lvl 250 în pj deschide pieptul mă scade la lvl 1 sau orice lvl care este  

Aș aprecia foarte mult dacă mi-au ajutat: D

Încearcă asta!

you must translate  this quest,now I'm connected via android and  I can't translate this quest.

quest system_reborn begin
state start begin
when 40003.use begin
-- PENTRU TESTE
pc.setqf("nivel_reborn", 0)
syschat("Reborn-ul tau a fost resetat.")
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+0)
-- PENTRU TESTE
end
when login begin
if pc.getqf("nivel_reborn") == 0 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+0)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 1 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+2000)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 2 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+6000)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 3 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+10000)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 4 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+14000)   
end
loop_timer("align_reborn", 60 * 60)
end
when align_reborn.timer begin
if pc.getqf("nivel_reborn") == 0 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+0)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 1 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+2000)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 2 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+6000)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 3 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+10000)
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 4 then 
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+14000)   
end
end
when login or levelup with pc.get_level() == 127 begin
if pc.getqf("nivel_reborn") == 0 then 
send_letter("Reborn I - Goodly")
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 1 then 
send_letter("Reborn II - Legendary")
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 2 then 
send_letter("Reborn III - PvP")
elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 3 then 
send_letter("Reborn Shade")
end
end
when button or info begin
if pc.getqf("nivel_reborn") == 0 then 
setbgimage("reborn_lv1.tga")
say_black(" Odata ce ai atins nivelul maxim iti poti da reborn.")
say_black(" Reborn-ul iti ofera sansa de a juca jocul din nou,")
say_black(" dar fiind mult mai puternic decat data trecuta.")
say_black(" Dupa ce iti dai reborn, nivelul si toate skill-urile")
say_black(" iti vor fi resetate ca la inceput. Este alegerea ta daca")
say_black(" vrei sa faci acest lucuru sau nu.[ENTER]")
local reborn = select("Da, vreau", "Nu, poate mai tarziu")
local m_idx = pc.get_map_index()
if reborn == 1 and m_idx == 70 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Death Valley!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 213 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Liho!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 182 then
syschat("Nu poti folosi rebornul in aceasta mapa.")
return
end
if reborn == 1 and m_idx != 70 and m_idx != 213 and m_idx != 182 then
setbgimage("reborn_lv1.tga")
say(" Felicitari! Ai Reborn I - Goodly. Toate calitatile")
say(" dobandite de tine pana acum, au fost eliminate.")
say(" Acum poti lua jocul de la inceput, dar esti")
say(" mai puternic decat data trecuta.[ENTER]")
say(" Ai primit:")
say(" *3000 PV")
say(" *20 Viteza de atac[ENTER]")
pc.setqf("nivel_reborn", 1)
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+2000)
pc.set_level(75)
pc.reset_point()
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)   
affect.add_collect(1,3000,60*60*24*365*60)
affect.add_collect(7,20,60*60*24*365*60)
clear_letter()
if reborn == 2 then
return
end
end

elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 1 then 
setbgimage("reborn_lv2.tga")
say_black(" Odata ce ai atins nivelul maxim iti poti da reborn.")
say_black(" Reborn-ul iti ofera sansa de a juca jocul din nou,")
say_black(" dar fiind mult mai puternic decat data trecuta.")
say_black(" Dupa ce iti dai reborn, nivelul si toate skill-urile")
say_black(" iti vor fi resetate ca la inceput. Este alegerea ta daca")
say_black(" vrei sa faci acest lucuru sau nu.[ENTER]")
local reborn = select("Da, vreau", "Nu, poate mai tarziu")
local m_idx = pc.get_map_index()
if reborn == 1 and m_idx == 70 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Death Valley!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 213 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Liho!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 182 then
syschat("Nu poti folosi rebornul in aceasta mapa.")
return
end
if reborn == 1 and m_idx != 70 and m_idx != 213 and m_idx != 182 then
setbgimage("reborn_lv2.tga")
say(" Felicitari! Ai Reborn II - Legendary. Toate calitatile")
say(" dobandite de tine pana acum, au fost eliminate.")
say(" Acum poti lua jocul de la inceput, dar esti")
say(" mai puternic decat data trecuta.[ENTER]")
say(" Ai primit:")
say(" *15% Sansa la lovitura critica.")
say(" *15% Sansa la lovitura patrunzatoare[ENTER]")
pc.setqf("nivel_reborn", 2)
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+6000)
pc.set_level(75)
pc.reset_point()
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
affect.add_collect(15,15,60*60*24*365*60)
affect.add_collect(16,15,60*60*24*365*60)
if reborn == 2 then
return
end
end

elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 2 then 
setbgimage("reborn_lv3.tga")
say_black(" Odata ce ai atins nivelul maxim iti poti da reborn.")
say_black(" Reborn-ul iti ofera sansa de a juca jocul din nou,")
say_black(" dar fiind mult mai puternic decat data trecuta.")
say_black(" Dupa ce iti dai reborn, nivelul si toate skill-urile")
say_black(" iti vor fi resetate ca la inceput. Este alegerea ta daca")
say_black(" vrei sa faci acest lucuru sau nu.[ENTER]")
local reborn = select("Da, vreau", "Nu, poate mai tarziu")
local m_idx = pc.get_map_index()
if reborn == 1 and m_idx == 70 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Death Valley!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 213 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Liho!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 182 then
syschat("Nu poti folosi rebornul in aceasta mapa.")
return
end
if reborn == 1 and m_idx != 70 and m_idx != 213 and m_idx != 182 then
setbgimage("reborn_lv3.tga")
say(" Felicitari! Ai Reborn III - PvP. Toate calitatile")
say(" dobandite de tine pana acum, au fost eliminate.")
say(" Acum poti lua jocul de la inceput, dar esti")
say(" mai puternic decat data trecuta.[ENTER]")
say(" Ai primit:")
say(" *15% Viteza farmecului")
say(" *10% Blocare atac corporal")
say(" *10% Reflectare atac corporal[ENTER]")
pc.setqf("nivel_reborn", 3)
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+10000)
pc.set_level(75)
pc.reset_point()
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
affect.add_collect(9,15,60*60*24*365*60)
affect.add_collect(27,10,60*60*24*365*60)
affect.add_collect(39,10,60*60*24*365*60)
if reborn == 2 then
return
end
end

elseif pc.getqf("nivel_reborn") == 3 then 
setbgimage("reborn_pvp.tga")
say_black(" Odata ce ai atins nivelul maxim iti poti da reborn.")
say_black(" Reborn-ul iti ofera sansa de a juca jocul din nou,")
say_black(" dar fiind mult mai puternic decat data trecuta.")
say_black(" Dupa ce iti dai reborn, nivelul si toate skill-urile")
say_black(" iti vor fi resetate ca la inceput. Este alegerea ta daca")
say_black(" vrei sa faci acest lucuru sau nu.[ENTER]")
local reborn = select("Da, vreau", "Nu, poate mai tarziu")
local m_idx = pc.get_map_index()
if reborn == 1 and m_idx == 70 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Death Valley!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 213 then
syschat("Nu po rena演e 螽 Liho!")
return
end
if reborn == 1 and m_idx == 182 then
syschat("Nu poti folosi rebornul in aceasta mapa.")
return
end
if reborn == 1 and m_idx != 70 and m_idx != 213 and m_idx != 182 then
setbgimage("reborn_pvp.tga")
say(" Felicitari! Ai Reborn Shade. Toate calitatile")
say(" dobandite de tine pana acum, au fost eliminate.")
say(" Acum poti lua jocul de la inceput, dar esti")
say(" mai puternic decat data trecuta.[ENTER]")
say(" Ai primit:")
say(" *12% Anti Semi-Oameni")
say(" *5% Rezistenta Magie[ENTER]")
pc.setqf("nivel_reborn", 4)
pc.changealignment(-pc.get_alignment()+14000)
pc.set_level(75)
pc.reset_point()
pc.clear_skill()
pc.set_skill_group(0)
affect.add_collect(17,12,60*60*24*365*60)
affect.add_collect(37,5,60*60*24*365*60)
if reborn == 2 then
return
end
end   
end
clear_letter()
end
end
end

Enlace para comentar
Compartir en otros sitios

  • Dilong locked this tema
Guest
Este tema está cerrado a otras respuestas.
  • Recientemente navegando por este tema   0 miembros

    • No hay usuarios registrados visitando esta página.
×
×
  • Crear nuevo...