Jump to content

Recommended Posts

Posted

Completo:

 

ESTO ES PARA PONER 6 Piedras

 

Abrimos common/item_length.h Y buscamos esto:

ITEM_SOCKET_MAX_NUM         = 3,

editamos:

ITEM_SOCKET_MAX_NUM         = 6,

buscamos y abrimos db/cache.cpp y buscamos esto:

if (isSocket)
        {
            iLen += snprintf(szColumns + iLen, sizeof(szColumns) - iLen, ", socket0, socket1, socket2");
            iValueLen += snprintf(szValues + iValueLen, sizeof(szValues) - iValueLen,
                    ", %lu, %lu, %lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2]);
            iUpdateLen += snprintf(szUpdate + iUpdateLen, sizeof(szUpdate) - iUpdateLen,
                    ", socket0=%lu, socket1=%lu, socket2=%lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2]);
        }

editamos dejándolo así:

if (isSocket)
        {
            iLen += snprintf(szColumns + iLen, sizeof(szColumns) - iLen, ", socket0, socket1, socket2, socket3, socket4, socket5");
            iValueLen += snprintf(szValues + iValueLen, sizeof(szValues) - iValueLen,
                    ", %lu, %lu, %lu, %lu, %lu, %lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2], p->alSockets[3], p->alSockets[4], p->alSockets[5]);
            iUpdateLen += snprintf(szUpdate + iUpdateLen, sizeof(szUpdate) - iUpdateLen,
                    ", socket0=%lu, socket1=%lu, socket2=%lu, socket3=%lu, socket4=%lu, socket5=%lu", p->alSockets[0], p->alSockets[1], p->alSockets[2], p->alSockets[3], p->alSockets[4], p->alSockets[5]);
        }

abrimos: db/clientmanagerplayer.cpp y buscamos esto:

str_to_number(item.alSockets[2], row[cur++]);

debajo añadimos esto:

str_to_number(item.alSockets[3], row[cur++]);
        str_to_number(item.alSockets[4], row[cur++]);
        str_to_number(item.alSockets[5], row[cur++]);

buscamos:

"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "

editamos:

"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,socket3,socket4,socket5,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "

buscamos:

"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "

editamos:

"SELECT id,window+0,pos,count,vnum,socket0,socket1,socket2,socket3,socket4,socket5,attrtype0,attrvalue0,attrtype1,attrvalue1,attrtype2,attrvalue2,attrtype3,attrvalue3,attrtype4,attrvalue4,attrtype5,attrvalue5,attrtype6,attrvalue6 "

abrimos game/constants.cpp y buscamos esto:

3, // WEAPON_SWORD,
3, // WEAPON_DAGGER,
3, // WEAPON_BOW,
3, // WEAPON_TWO_HANDED,
3, // WEAPON_BELL,
3, // WEAPON_FAN,
3, // WEAPON_CLAW
0, // WEAPON_ARROW,
0, // WEAPON_MOUNT_SPEAR

editamos dejándolo así:

6, // WEAPON_SWORD,
6, // WEAPON_DAGGER,
6, // WEAPON_BOW,
6, // WEAPON_TWO_HANDED,
6, // WEAPON_BELL,
6, // WEAPON_FAN,
6, // WEAPON_CLAW
0, // WEAPON_ARROW,
0, // WEAPON_MOUNT_SPEAR

buscamos:

3, // ARMOR_BODY,

editamos:

6, // ARMOR_BODY,

PARTE DEL BINARIO:

 

Abrimos userinterface/gametype.h y buscamos:

ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM = 3,

editamos:

ITEM_SOCKET_SLOT_MAX_NUM = 6,
 

Con esto ya deben poder poner 6 piedras.

 

Créditos:

Noszferat001

Posted

creo que antes de postear algo deberías mirar si sirve y ahí si postear la guía, no hacer copy y paste de lo que te encuentres en internet.

 

._.

 Y yo creo que debería haber mas actividad en la sección C++ pero en este foro hay unos cuantos que no se molestan en compartir nada ni siquiera hacer un copy-past.

P.D: Ya edite y dije que esta incompleto y que yo sepa solo este post esta incompleto ;)

Posted

 Y yo creo que debería haber mas actividad en la sección C++ pero en este foro hay unos cuantos que no se molestan en compartir nada ni siquiera hacer un copy-past.

P.D: Ya edite y dije que esta incompleto y que yo sepa solo este post esta incompleto ;)

Si es bueno que compartan mas conocimiento de c++ ya que ahora metin 2 gira en torno a este campo pero solo digo que para la próxima mires que este completo y así después publicas por las demás esta bien xD

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

This site uses cookies to enhance your browsing experience and provide relevant content. By continuing to browse, you agree to our We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. and Terms of Use. For more information on how we protect your data, please check our Privacy Policy.